czwartek, 13 sierpnia 2015

Nad Bałtykiem.






















4 komentarze:

  1. Jak ja dawno nie byłam nad Bałtykiem... nie mogę się doczekać, aż w końcu znowu się tam wybiorę. :) Gratuluję takich pięknych zdjęć, najbardziej podobają mi się mewy - super ujęcia w ruchu!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnóstwo fantastycznych zdjęć. Bardzo lubię takie fotki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam morze. W tamtym roku byłam nad Adriatykiem,w tym-nie będzie żadnego morza. Zdjęcia piękne ,patrzę i podziwiam i....... zazdroszczę,że ja tak nie potrafię! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe komentarze! To mój pierwszy pobyt nad morzem po bardzo, bardzo długiej przerwie i jak zawsze wpadam w zachwyt i potrzebę uwieczniania tego bezkresu wody i urzekającego piękna :-). Tu nie trzeba jakichś specjalnych umiejętności, nie można zepsuć czegoś tak doskonałego :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń