piątek, 29 lipca 2011

Nad wodą z nikonem i canonem:-)

nikon
canon
nikon
canon
 nikon
canon
 nikon
 nikon
 nikon
 nikon
 nikon
 nikon
 nikon
 nikon
 nikon
 nikon
canon
Moje wnioski: nikon robi miękkie, gładkie, piękne w kolorach zdjęcia ale ja musiałabym poćwiczyć chyba z rok, żeby nauczyć się fotografować z własnymi ustawieniami. Mam też problemy z uzyskaniem ostrości zarówno w trybie ręcznym jak i automatycznym. Aparat jest ciężki ale szybki. Mój poczciwy canon, który jest zwykłym kompaktem, jest mniejszy, lżejszy i mimo że często szumi ma większy zoom, którym można robić, moim zdaniem, niezłe zdjęcia wyglądające na makro. Wniosek? Na moje potrzeby wystarczy mi mój canonek ;-))

4 komentarze:

  1. Też tak myślę, że do fotografowania przyrody bez nadmiernego wysiłku ( choć i tak jest on niezbędny ), Canon jest bardzo dobry.
    Szczególnie w okolicznościach spacerowo - wycieczkowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. A co do kolorów, to jaszczurka z Canona ma bardziej naturalne barwy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladnie, i zgadzam sie co do jaszczurki, cma tez ladniejsza w canonie. W nikonie kolory sa prawie nazbyt nasycone... Ale zdjecia jak zawsze piekne!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myślę, że fajne obiekty z obu są ładne.
    A jeśli tak, to wiadomo że wybierzemy ten wygodniejszy w użytkowaniu.
    Jednym słowem nasze Canony są super :)))
    Fotki świetne !!!

    OdpowiedzUsuń